About Me

My photo
ipoh, kl, Malaysia
LAHIR SELAYANG TAPI BESAR KAT IPOH... SEKARANG DAH TINGGAL KT KL... SAYANG ATUK & NENEK AKU HEHE... LOVE MUSIC SO MUCH... AKU SUKA MANDI HUJAN,BARING2 SAMBIL TENGOK LANGIT... LAYAN TENGOK BINTAG,BULAN DENGAN AWAN2 TU... SERONOK TENGOK AWAN TU TIME SLOW2 DIE GERAK... SUKA LAYAN KEINDAHAN DUNIA... BANYAK KENANGAN PAHIT DARI MANISNYA... SEKARANG UTAMAKAN MASA DEPAN & KARIER AKU... LUPAKAN YANG LAMPAU DAN HADAPI YANG MENDATANG DENGAN CEKAL HATI... ni blog dan myspace aku yang satu lagi... aku baru nk kenal2 bloggers ni... tu yang buat spare... jadi tolong la beri tunjuk ajar ekh... salam perkenalan... myspace.com/skadun , azam-akuanakmelayu.blogspot.com

Thursday, December 25, 2008

PUAK LUPA DARATAN..

bila senyum kata control,bila diam kata sombong.. apa ada dengan kata2 itu.. sampah kekal tiada makna.. mengapa perlu berkata dan mengata.. sudah tahu akibatnya sama keduanya.. yang dikumpul hanya dosa3.. x cukup hebatkah yang sudah sedia ada,yang akan ditanggung oleh bahu2 nya...
bila fokus kata 'poyo'.. bila diam menyendiri di cap berlagak lupe diri pulak.. aku pun runsing dengan persekitaran dunia yang begini.. apa pandang orang,pandang la diri sendiri.. dihantarnya pesanan yang mengherdik perli,berteman puluhan miss call yang tertera.. apa yang tertulis disebalik sirat hati mereka sebnarnya.. apakah ada perhintungan dendam,atau aku yang berhutang sesuatu tanpa disedari.. biarlah meraka...
asyik menurut keadaan dan kehendak orang saja.. diri sendiri diabai bagai mayat busuk.. ape yang mereka peduli.. hanya happy3,love with their cheers.. hate that fucking lies.. apakah erti kawan dan teman sebenarnya,aku sendiripun x pasti...
persekitaran yang x berguna...

No comments: